ROTINGER ROMANIA - Discuri si tamburi de frana serie si sport
PARTENERI OFICIALI
WRT-Parts.ro - Magazin online piese auto si tuning auto
Ta-Technix Romania
Rotinger pe Facebook
 
Discuri frana
Rotinger pentru conducătorii auto.

Discurile de frână - la fel ca plăcuțele de frână - fac parte din categoria produselor atent "supravegheate" de clienți. În această categorie nu e loc pentru produse de calitate inferioară. Conducă- torii auto, care după înlocuirea discurilor de frână descoperă că suspensia vehiculului vibrează revin imediat pentru a depune o reclamație și nu vor să afle motivele acestui lucru. Astfel, nu e de mirare că atât mecanicii auto, cât și comercianții de vehicule se bazează numai pe producători verificați.

Mai mult decât discuri de frână!


Rotinger pune un accent deosebit pe problema devierii discurilor de frână . În timpul testărilor am reușit să identificăm o serie de factori adiționali, care pot ”mima” câteodată bătaia discurilor de frână. După cum s-a dovedit, de multe ori vibrațiile din timpul frânării se datorează suspensiei slăbite. Înainte de a începe înlocuirea componentelor, este o idee bună să verificați toate piulițele și șuruburile de fixare din suspensie.

Fenomenul de "trepidație".


Trepidația vibrația continuă, rapidă și de mică amplitudine a unui sistem tehnic pus în funcție. În timpul testelor s-a descoperit, că atunci când discul de frână funcționează într-un etrier deteriorat (sau ars), acesta va suferi o supraîncălzire locală. Din acest motiv se produce o modificare a coeficientului de frecare la disc, ceea ce duce la modificarea vitezei de mișcare a plăcuței din timpul frânării. Astfel, în timpul frânării conducătorul auto simte o convulsie, cu toate că la testare nu se pot constata devieri cu ajutorul ceasului comparator.

Sfaturi și sugestii de la Rotinger pentru conducătorii auto.


Pentru a garanta performanța maximă a frânelor din față și pentru a vă putea bucura de calitate lor pentru o perioadă de timp cât mai lungă, ar trebui urmate următoarele sfaturi:

• Evitați frânările lungi (în special în munți) fără motor.
• După ce ați parcurs un traseu deosebit de dificil, de munte sau unul tipic pentru competiții sportive, unde ați utilizat frânele de multe ori, nu vă opriți brusc, ci continuați să conduceți puțin, pentru ca frânele să se poată răcori treptat.

ROTINGER ROMANIA - Discuri si tamburi de frana serie si sport
Web Development: GabaDesigns